Majowy Biwak Drużyny Reprezentacyjnej Warmii i Mazur

 

 

 

 

 

W dniach 29.04-03.05 2016 r. odbył się Majowy Biwak Drużyny Reprezentacyjnej ZHP Chorągwi Warmińsko-Mazurskiej.

Przez 3 dni harcerze szkolili się z zakresu musztry oraz ceremoniału harcerskiego, a wszystko po to aby wziąć udział w dwóch ważnych wydarzeniach tj. obchodach Dnia Flagi Rzeczypospolitej Polskiej oraz Wojewódzkich obchodach Uchwalenia Konstytucji Trzeciego Maja.  
Aby umilić czas uczestnikom oraz zintegrować ich Komenda Biwaku przygotowała urozmaicony program.    
W sobotę 30 kwietnia br. uczestnicy wzięli udział m.in. w szkoleniu z musztry wojskowej, a także w grze terenowej "Bieg Do Przyszłości", której fabuła umieszczona została w czasach II Wojny Światowej.
Niedzielnego poranka ponownie odbyło się szkolenie z musztry oraz pierwszej pomocy przedmedycznej. Harcerze uczestniczyli w zajęciach ASG prowadzonych przez 15 Kompanię "Czarne Pantery" oraz w turnieju gier planszowych, a także odbyła się sesja RPG prowadzona przez Mistrza Gry dh Jakuba Żurawek.
2 maja – Święto Flagi rozpoczęto od szkolenia przeprowadzonego przez 1 Olsztyński Batalion Składowania. Część harcerzy wyruszyła pod ratusz aby wziąć udział w apelu zorganizowanym z okazji olsztyńskich obchodów Dnia Flagi RP. Pozostała grupa udała się na zajęcia rekreacyjne do Aquasfery i Leśnego Parku Linowego. Dodatkową atrakcją tego dnia były spotkania szkolące prowadzące przez Pana st. asp. Piotra Krupińskiego - Reprezentanta Miejskiej Policji w Olsztynie, a także Pana Pawła Figielskiego - zawodowego ratownika medycznego pracującego w Olsztynku, Olsztynie i Ostródzie.     
We wtorek uczestnicy biwaku pełnili służbę podczas Wojewódzkich Obchodów Uchwalenia Konstytucji Trzeciego Maja w Olsztynie.

 



         Komenda Chorągwi pragnie serdecznie podziękować uczestnikom biwaku za godne reprezentowanie harcerzy Warmii i Mazur podczas 4 dniowej olsztyńskiej przygody.
Szczególne podziękowania kierujemy na ręce Komendy Biwaku: dh. Kamilowi Wnorowskiemu, dh. Emilii Krupińskiej, dh. Jakubowi Zurawkowi oraz pwd. Mateuszowi Niczewskiemu za ogromny wkład w przygotowanie i zorganizowanie tego przedsięwzięcia.

 

Zapraszamy do fotorelacji

 

Please publish modules in offcanvas position.